آخرین اخبار

چرا مرغ‌های منجمد توزیعی بهمئی ۲ تاریخ دارند؟

شایعاتی در خصوص ناسالم بودن مرغ‌های منجمد توزیعی در شهرستان بهمئی و ۲ تاریخه بودن‌ها به گوش رسیده که مسوولان مرتبط پاسخ دادند.

اشتراک گذاری
16 دی 1402
کد مطلب : 10972

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از بهمئی طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص ناسالم بودن مرغ‌های منجمد توزیعی در شهرستان بهمئی به گوش رسید.

در همین خصوص مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: به دلیل نوسان قیمت مرغ در استان سیاست سازمان برای تعدیل و کنترل قیمت در بازار توزیع مرغ های منجمد دولتی بوده و با توجه به نیاز شهرستان و تامین مرغ بازار مقدار ۴ تن سهمیه جذب شده شهرستان بوده که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ توسط یکی از عاملین جذب و با نظارت بازرسان این مدیریت بین مردم شهر لیکک توزیع شدند.

اکبر زکی‌نژاد در ادامه بیان داشت: قید شدن دو تاریخ در روی نایلون مرغ های توزیع شده شبهاتی در بین شهروندان مبنی بر اتمام تاریخ مصرف و غیر بهداشتی بودن مرغ‌ها برای مصرف کنندگان ایجاد کرده که لازم دانستیم به احترام شهروندان و رفع شبهات آنها موضوع را با هماهنگی اداره دامپزشکی شهرستان و مجموعه تنظیم بازار سازمان و معاونت پشتیبانی دام استان پیگیری کرده که عنوان شده تاریخ ۲۰۲۲ حک شده مربوط به تاریخ تفاهم نامه خرید مرغ های وارداتی و تاریخ ۲۰۲۳ تاریخ تولید و بسته بندی بوده و مستند به لیبل نصب شده بر روی بسته‌ها، تاریخ انقضا برای مصرف کنندگان پایان ماه ششم سال ۲۰۲۴ است.

وی خاطرنشان کرد: با اطمینان کامل سالم بودن مرغ منجمد دولتی توزیع شده را به شهروندان تایید کرده و در روزهای آینده سهمیه بیشتری برای توزیع روستایی جذب و در بخش های مختلف شهرستان توزیع خواهیم کرد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =